[TONEEL NL] Naakt Model door C.S. Adama van Scheltema - avai

Deutsche Projekte, Nederlandstalige Projecten, Proyectos en español, projets en français, Projekty po polsku, 日本語のプロジェクト
Post Reply
Paezra

Post by Paezra » April 24th, 2017, 8:54 am

Wat een compliment. Ik ga er gewoon van blozen. :oops:

Availle
LibriVox Admin Team

Post by Availle » May 6th, 2017, 8:25 pm

Bart, ik heb Cor ingesproken.

Wil je graag eventjes luisteren alsjeblieft?

Bedankt! :D
Cheers,
Ava.

--
AvailleAudio.com

Inspired by LibriVox: The 8 Views of Lake Biwa

jvangiel

Post by jvangiel » December 20th, 2017, 1:53 pm

Leuk om te zien dat dit project opnieuw vooruit gaat. Hopelijk zijn er ooit voldoende stemmen om het volledig af te werken.
"Every great advance in natural knowledge has involved the absolute rejection of authority" (Thomas Henry Huxley)
mijn podcast "kritisch denken"

Carolin
LibriVox Admin Team

Post by Carolin » May 6th, 2018, 4:29 am

ik heb mijn vriend gedwongen, er, ik bedoel, hij wil helemaal vrijwillig wel hieraan meewerken. Ik heb de script voor Frits voor hem ge-color-coded en hij zal hem ergens deze week gaan lezen :)

Esgo heeft geen account, maar volgens mij is dat bij een toneel misschien ook minder noodzakelijk. als jij dat heel graag wilt kan ik hem een account aanmaken maar het hoeft van ons niet. als je gewoon de status in assigned veranderd hoeft er geen naam aan zitten.
Carolin

Let me know if you are looking for a book suggestion for your next solo project!

Availle
LibriVox Admin Team

Post by Availle » May 6th, 2018, 5:12 am

gedwongen.... :lol: :lol: :lol:

I'm sorry Carolin, but he'll need his own account. It's not strictly necessary for the MW as such, since the catalog will say "group" anyway, but there will be a list saying "read by" in the summary, where we link to the reader's page, and it would be nice if he isn't the only one without.

I don't care if he ever posts or not, but I think it's nicer if he has his own account, at least "pro forma". And who knows what the man can be forced... excuse me, convinced of in the future :wink:
Cheers,
Ava.

--
AvailleAudio.com

Inspired by LibriVox: The 8 Views of Lake Biwa

Post Reply