bart wrote:Ik weet niet of het verstandig is een tweede groepsproject te starten, naast de Falklandjes.
We hebben nu eenmaal niet zo veel lezers in het Nederlandse taalgebied.
Op zich kan Ben Hur best. We hebben van dezelfde vertaalster ook al een ander boek gedaan.
Ja, en nieuwe lezers aantrekken is natuurlijk altijd goed. Als dat alleen maar kan met Ben Hur, laat dan Ben Hur maar komen...
Bart
Ben Hur is toch wel van een andere orde dan de Falklandjes, welke echt losse verhaaltjes zijn - dit is een doorlopend verhaal. Mensen via mijn blog aantrekken zal alleen slagen (if at all, een blog lezen is een totaal andere 'tak van sport'!) als het een religieus onderwerp betreft - aangezien dat ook is wat het lezerspubliek naar mijn blog heeft gebracht. Ben Hur voldoet daaraan; Falklandjes niet.
Maar het loopt niet weg

Het klopt dat we hier met een klein groepje zijn (de Nederlanders en Vlamingen, dan). Bovendien ben ik nu zelf nog druk zat met de Navolging van Christus. We moeten het ook niet te gek maken ... Ik ga overigens zelf binnenkort weer 'ns een Falklandje doen tussendoor, om ff wat luchtigers te hebben

Enfin, laten we nog even wachten met Ben Hur. Misschien maakt juist het afronden van de Navolging en dat ook plaatsen op mijn blog, de lezers aldaar enthousiast om audioboeken van Librivox te gaan beluisteren en wellicht zelf ook wat bij te gaan dragen aan de collectie.
Welk boek van diezelfde vertaalster is er trouwens eerder gedaan? Fijn in ieder geval, dat zij niet postuum roet in het eten gooit!

Do you live in Europe, Canada, Australia, ... any country where death date of author determines if a book is in the Public Domain? Come to
legamus.eu to record books published in 1923 or later, written by authors dead since
>70 years!