[DUTCH] algemene discussie van denkbare titels

Deutsch, Español, Français, Nederlands, Polski, Português, 日本語 ...
Foon

Post by Foon » May 15th, 2018, 5:19 am

Ik kwam onlangs de "Nederlandse Sagen en Legenden" van Josef Cohen tegen, met daarin een aantal verhalen die ik kende, maar ook veel verhalen die nieuw voor me waren. Leuk om te lezen! http://www.gutenberg.org/ebooks/3455
Foon - Please correct pronunciation!

Biscuits and Bills (One-Act Comedy) || Arabian Nights (Vol. 9) || TS Eliot Poems || Suppressed Poems of Lord Tennyson

lezer
LibriVox Admin Team

Post by lezer » May 19th, 2018, 1:22 am

Oh, dat is een leuke suggestie! Dat ziet er uit als een mooie optie voor een nieuw Nederlands groepsproject. Ik zet het op mijn lijstje om misschien op te starten - als er in de tussentijd iemand is die er mee aan de slag wil, kan dat ook hoor!
Anna

Foon

Post by Foon » May 22nd, 2018, 2:06 pm

lezer wrote:
May 19th, 2018, 1:22 am
Oh, dat is een leuke suggestie! Dat ziet er uit als een mooie optie voor een nieuw Nederlands groepsproject. Ik zet het op mijn lijstje om misschien op te starten - als er in de tussentijd iemand is die er mee aan de slag wil, kan dat ook hoor!
Ik zou er best mee aan de slag willen, maar ik heb nog niet eerder een boek gecoordineerd... Ik zou niet weten hoe ik moet beginnen en wat voor tijdsinvestering het zou zijn?

Biscuits and Bills (One-Act Comedy) || Arabian Nights (Vol. 9) || TS Eliot Poems || Suppressed Poems of Lord Tennyson

lezer
LibriVox Admin Team

Post by lezer » May 24th, 2018, 10:40 am

Hallo Foon,
Hier is wat informatie over wat een book-coordinator (BC) doet.
https://wiki.librivox.org/index.php?title=How_To_Become_A_Book_Coordinator#What_does_a_book_coordinator_do.3F

In het geval van dit project zal het wel niet heel druk zijn of snel gaan, omdat er niet zo heel veel Nederlandstalige LV-ers zijn. Dan is het gewoon een lang lopend project.
Als je het ziet zitten, kunnen we het ook een beetje samen doen: dan kan ik de MC zijn, jij de BC, en kan ik je helpen als er iets niet duidelijk is.
Maar denk er maar eerst eens over na of je het wil doen.
Anna

Foon

Post by Foon » May 27th, 2018, 6:06 am

lezer wrote:
May 24th, 2018, 10:40 am
Hallo Foon,
Hier is wat informatie over wat een book-coordinator (BC) doet.
https://wiki.librivox.org/index.php?title=How_To_Become_A_Book_Coordinator#What_does_a_book_coordinator_do.3F

In het geval van dit project zal het wel niet heel druk zijn of snel gaan, omdat er niet zo heel veel Nederlandstalige LV-ers zijn. Dan is het gewoon een lang lopend project.
Als je het ziet zitten, kunnen we het ook een beetje samen doen: dan kan ik de MC zijn, jij de BC, en kan ik je helpen als er iets niet duidelijk is.
Maar denk er maar eerst eens over na of je het wil doen.
Klinkt als een goed plan! Al realiseerde ik me net dat het boek in Nederland niet rechtenvrij is (denk ik, Josef Cohen is overleden in 1965, dus geen life+70). Is dat een probleem?

lezer
LibriVox Admin Team

Post by lezer » June 3rd, 2018, 12:54 pm

O jee, goed gezien, dat had ik gemist. Ja, dat is een probleem. He, wat jammer...
Anna

Post Reply