Friendly Contest: Guess the 2020 Project Total

Everything except LibriVox (yes, this is where knitting gets discussed. Now includes non-LV Volunteers Wanted projects)
RSlabaugh
Posts: 1176
Joined: June 29th, 2019, 6:43 pm
Location: USA

Post by RSlabaugh » November 3rd, 2020, 9:28 pm

I for one don't mind! It's not like a double guess for a specific number affects the outcome, you know, like blocking it in there. :wink: (I suspect most of us may have guessed low...)

Looking forward to eventually hearing your tongue-twisters! :D
~Rosebud

ToddHW
LibriVox Admin Team
Posts: 12309
Joined: August 14th, 2011, 4:24 am
Contact:

Post by ToddHW » November 13th, 2020, 7:20 am

Well, any mid-month results for November coming soon?

Thanks, Todd

Availle
LibriVox Admin Team
Posts: 18746
Joined: August 1st, 2009, 11:30 pm
Contact:

Post by Availle » November 13th, 2020, 7:25 am

2 more days until "mid of the month". Patience... :lol:
Cheers, Ava.
Resident witch of LibriVox. "I ain't Nice."

--
AvailleAudio.com

Availle
LibriVox Admin Team
Posts: 18746
Joined: August 1st, 2009, 11:30 pm
Contact:

Post by Availle » November 15th, 2020, 4:29 pm

It's now officially mid November, and we have completed 56 books.

At this rate, that would give us 112 completed books by December, and 1332 by the end of the year.

Just so that you know where we're standing and you can adjust your output accordingly... :wink:
Cheers, Ava.
Resident witch of LibriVox. "I ain't Nice."

--
AvailleAudio.com

SonOfTheExiles
Posts: 1752
Joined: December 20th, 2013, 1:14 am
Location: Sydney, Australia

Post by SonOfTheExiles » November 15th, 2020, 5:50 pm

With my prediction of 1450, now would probably be the time for me to don that cheerleader's outfit and get out the pom-poms. :hmm:

Cheers,
Chris
"Sorry, my tongue got in the way of my eye-tooth, and I couldn't see what I was saying..."
Dramatic Readings of Henry Lawson's Stories
Wine and Roses, by Victor J Daley
The Secret Key, by George Essex Evans
Poems, by Roderic Quinn

ToddHW
LibriVox Admin Team
Posts: 12309
Joined: August 14th, 2011, 4:24 am
Contact:

Post by ToddHW » November 16th, 2020, 7:29 am

There are 11 of us fervently hoping that 1332 is exceeded, so please dance and shout loudly away!

(Bet Phil would have an appropriate dancing emoji for this.)

Thanks, Todd

MaryAnnSpiegel
LibriVox Admin Team
Posts: 16171
Joined: February 23rd, 2009, 4:37 pm
Location: Chicago, IL

Post by MaryAnnSpiegel » November 16th, 2020, 7:45 am

Hmm. I should have built in a stronger end of the year push .... Oh well. Happy to celebrate a fantastic year, whatever the final number is!

Image

MaryAnn

ToddHW
LibriVox Admin Team
Posts: 12309
Joined: August 14th, 2011, 4:24 am
Contact:

Post by ToddHW » November 16th, 2020, 7:57 am

Oh, yeah. There are 16 of you - the majority - hoping we do NOT exceed 1332. Well, time will tell.

Love the party emoji!

Thanks, Todd

DACSoft
Posts: 1355
Joined: August 17th, 2013, 8:51 am
Location: Connecticut, US

Post by DACSoft » November 16th, 2020, 9:31 am

Well, for own personal ego boost, I hope the year-end total is a few less than 1332. :D

But, more importantly, for the benefit of LV, I hope the year-end total surpasses all predictions, and I'll do my best to assist in that effort. :thumbs:
Don (DACSoft)
Bringing the Baseball Joe series to audio!

In Progress:
Baseball Joe in the Big League; Left to Themselves
Next up:
Baseball Joe on the Giants; Whispering Tongues; Baseball Joe in the World Series

JamesJenkins
Posts: 54
Joined: October 14th, 2020, 9:25 am
Location: Pittsburgh, PA United States

Post by JamesJenkins » November 16th, 2020, 10:13 am

I am hoping to lose the contest. It would be great :9: if everyone under estimated the total.
This post uses 100% recycled electrons

JayKitty76
Posts: 1908
Joined: August 3rd, 2018, 3:16 pm
Location: Ravenclaw Tower, Hogwarts
Contact:

Post by JayKitty76 » November 16th, 2020, 3:15 pm

Yeah no I’m sure now that I underestimated the total. I’ve recorded the tongue twister already lol and its pl ok :lol:
Rachel
”Just look around at the world we’re inheriting and think of the one we’ll create...”
~Newsies! on Broadway

New Chronicles of Rebecca, three small roles left! Come help us finish the project!

Availle
LibriVox Admin Team
Posts: 18746
Joined: August 1st, 2009, 11:30 pm
Contact:

Post by Availle » November 25th, 2020, 3:02 am

We're not slowing down, are we?

At this time, we "only" catalogued 81 projects this month... :shock:

Get recording people, my number's in jeopardy here! :twisted:
Cheers, Ava.
Resident witch of LibriVox. "I ain't Nice."

--
AvailleAudio.com

SonOfTheExiles
Posts: 1752
Joined: December 20th, 2013, 1:14 am
Location: Sydney, Australia

Post by SonOfTheExiles » November 25th, 2020, 11:20 pm

Imagine how I, Mister 1450, feel. :lol:

I wonder if I should invite in a "motivational speaker"... https://drive.google.com/file/d/1JhrOeWANHH0yIlMGfMJ-v0e4N_WirrSD/view?usp=sharing :wink:

Cheers,
Chris
"Sorry, my tongue got in the way of my eye-tooth, and I couldn't see what I was saying..."
Dramatic Readings of Henry Lawson's Stories
Wine and Roses, by Victor J Daley
The Secret Key, by George Essex Evans
Poems, by Roderic Quinn

schrm
Posts: 3009
Joined: February 10th, 2018, 11:02 am
Location: Austria

Post by schrm » Yesterday, 9:59 pm

when i could readjust my estimate, i would go for 1250 prjects this year.
but last years, we had a sort of run in the last days of december..
so the run is open, and my claim is valid, anyways.
and my tongue twister uploaded, already :D

/reader/12275

sing with us! xmas-song: "Away in a Manger"
viewtopic.php?f=22&t=82791


en: lay down your arms, essays on art by goethe
de: sammlung prosa, rousseau, hoffmann: sommerfrische

Post Reply