"Servus!" from Austria - Servus aus Österreich!

Get to know your fellow readers and tell us a little about yourself
Post Reply
schrm
Posts: 263
Joined: February 10th, 2018, 11:02 am
Location: Austria

Post by schrm » February 12th, 2018, 7:25 am

"Servus!" from Austria

i got a hang on audiobooks since last christmas, so i got the LV app for android and was fascinated by this project!

Since I'm nearly deaf on one ear, i cannot proof listening
But as a worker on the telephone for ~15 years, i hope to be able to contribute as a reader, soon.
My main language regarding contributions will be german.

But let's see...

At the moment i'm ill, but waiting for the microphon, anyways.
Great video tutorials will help me wasting my time during the next days in a more sensible way, that is for sure.

CU and hear you!
Cheers,
schrm

-

Servus aus Österreich!

Seit letzte Weihnachten lerne ich audiobooks lieben und stieß somit auch auf die LV App für Android.
Die Faszination für diese Webseite, die Community und dieses Projekt trat sofort ein.

Ich bin auf einem Ohr halb taub und kann deswegen kaum als PL nützlich sein.
Aber als Telephonist mit ca 15 Jahren Erfahrung hoffe ich als Vorleser nützlich sein zu können.
Ich werde hauptsächlich auf Deutsch beitragen.

Aber warten wirs ab.

Zur Zeit im Krankenstand, warte ich auf mein Mikrophon.
Die Video-Anleitungen werden mir helfen, diese Zeit nutzbringend zu verbringen - soviel ist sicher.

Auf Wiedersehen und vielleicht hören wir uns!
LG
schrm
Liebe Grüße and Cheers,
schrm

https://librivox.org/reader/12275

Availle
LibriVox Admin Team
Posts: 15022
Joined: August 1st, 2009, 11:30 pm
Contact:

Post by Availle » February 12th, 2018, 4:10 pm

Gruessi!

Willkommen bei LV! Schoen wieder einen Oesterreicher zu treffen, wenn auch nur online ;-)

Ich hoffe, das mit dem Krankenstand loest sich bald, und das Mikro ist schon unterwegs - ich freue mich, Dich zu hoeren!
Cheers,
Ava.

--
AvailleAudio.com

Inspired by LibriVox: The 8 Views of Lake Biwa

Post Reply