Hi form Brasil.

Get to know your fellow readers and tell us a little about yourself
Post Reply
JPnMatoso
Posts: 13
Joined: July 26th, 2011, 7:26 pm
Location: São Paulo - Brasil

Post by JPnMatoso »

Olá para todos.

Meu nome é João Paulo tenho 35 anos e sou de São Paulo, Brasil. Gostaria de exercitar minha voz sendo voluntário nas leituras das obras de domínio público. Já fiz algumas gravações amadoras. Espero poder ajudar e me divertir um pouco com as leituras.

Obrigado,

***

Hello everyone.

My name is João Paulo and I have 35 years of São Paulo, Brazil. I would like to exercise my voice being a volunteer in the readings of public domain works. I've done some amateur recordings. I hope I can help and have some fun with reading.

Thanks,


JPnMatoso
João Paulo
TriciaG
LibriVox Admin Team
Posts: 60752
Joined: June 15th, 2008, 10:30 pm
Location: Toronto, ON (but Minnesotan to age 32)

Post by TriciaG »

Welcome!

Here are two links for you:
http://wiki.librivox.org/index.php/Guia_do_rec%C3%A9m-chegado_ao_Librivox
http://wiki.librivox.org/index.php/Teste_de_1_minuto

These should get you started. After getting set up and a test recording done, you can sign up for chapters in some of the group projects. :)
School fiction: David Blaize
America Exploration: The First Four Voyages of Amerigo Vespucci
Serial novel: The Wandering Jew
Medieval England meets Civil War Americans: Centuries Apart
pocketcathy
Posts: 3
Joined: July 28th, 2011, 11:32 am
Location: Miami, Florida

Post by pocketcathy »

Oi, João!

Meu nome e Cathy, e sou de Miami, nos EUA. O meu portugues não e perfeito, mais eu gosto praticar. Eu espero melhorar o portugues com as gravações Librivox! Você tem recomedações?
JPnMatoso
Posts: 13
Joined: July 26th, 2011, 7:26 pm
Location: São Paulo - Brasil

Post by JPnMatoso »

pocketcathy wrote:Oi, João!

Meu nome e Cathy, e sou de Miami, nos EUA. O meu portugues não e perfeito, mais eu gosto praticar. Eu espero melhorar o portugues com as gravações Librivox! Você tem recomedações?
Oi Cathy, tudo bem?

Desculpe demorar para responder.

Estou chegando agora e ainda descobrindo os tópicos do Forum. Achei bem interessante um projeto gravando "Os Sonetos Completos de Antero de Quental(1842-1891)" em Português. viewtopic.php?f=19&t=32091

É bem bacana que tem leitores portugueses e brasileiros. Bem interessante.

Obrigado pela recepção.

Um abraço.

JP.
João Paulo
Heloisa
Posts: 5
Joined: October 11th, 2014, 6:03 pm

Post by Heloisa »

Hi! I'm also from São Paulo! Is super nice to know that you are learning portuguese Cathy! Why did you decided for this language?
Post Reply