[COMPLETE] Lo Catalanisme by Valentí Almirall - kaz

Solo or group recordings that are finished and fully available for listeners
JMCampsCollet
Posts: 30
Joined: July 20th, 2021, 12:55 am
Contact:

Post by JMCampsCollet »

fgali wrote: September 2nd, 2021, 6:44 am La secció 2 és correcte. Crec que has llegit de forma més calmada. A la primera anaves més depressa i costava una miqueta més seguir. Però tot i això estava molt bé.
Hola, Francesc,

Ja tens quatre seccions més, són totes les que tenia gravades, la resta les aniré gravant i editant els pròxims dies i setmanes a un ritme més lent, així també tindràs temps d'anar escoltant-les. :D
Si més endavant, quan ja estigui complert el llibre, creus que caldria tornar a gravar-ne alguna, cap problema, el principal és que el conjunt quedi bé i ben coherent pel que fa a l'escolta.

Moltes gràcies per tot, a tu i a en Michael :clap: :thumbs:

Josep Maria
Kazbek
LibriVox Admin Team
Posts: 6489
Joined: April 24th, 2019, 12:06 pm

Post by Kazbek »

Gracias, Josep Maria! No hay problema. :)

Aquí está nuestro proceso estándar:

- El solista selecciona "ready for PL".
- Si no hay problemas con la grabación, el oyente de pruebas selecciona "PL OK".

- Si es necesario corregir algo en la grabación, el oyente selecciona "see PL notes".
- El solista hace los cambios y selecciona "ready for spot PL".
- El oyente comprueba los lugares que se cambiaron y, si todo está bien, selecciona "PL OK".

Francesc, asumo que sabes cómo acceder a la ventana para hacer cambios en la columna Status? Déjame saber si necesitas ayuda.

Michael
JMCampsCollet
Posts: 30
Joined: July 20th, 2021, 12:55 am
Contact:

Post by JMCampsCollet »

Muchas gracias, Michael!

Otra duda: estoy intentando escuchar los audios desde la "ventana mágica" però me da error, es posible que sea por el cambio en el nombre del archivo, de haber quitado el "mp3" de más que había escrito? Y sea necesario volver a subirlos con el nombre correcto?

Josep Maria
Kazbek
LibriVox Admin Team
Posts: 6489
Joined: April 24th, 2019, 12:06 pm

Post by Kazbek »

JMCampsCollet wrote: September 4th, 2021, 12:35 am Otra duda: estoy intentando escuchar los audios desde la "ventana mágica" però me da error, es posible que sea por el cambio en el nombre del archivo, de haber quitado el "mp3" de más que había escrito? Y sea necesario volver a subirlos con el nombre correcto?
Sí, el servidor contiene solo los archivos con el "mp3" adicional. Puedes cargar los archivos con nombres corregidos o anotar en la columna Notes que el nombre del archivo es incorrecto, y los corregiré durante la catalogación.

Michael
JMCampsCollet
Posts: 30
Joined: July 20th, 2021, 12:55 am
Contact:

Post by JMCampsCollet »

Sí, el servidor contiene solo los archivos con el "mp3" adicional. Puedes cargar los archivos con nombres corregidos o anotar en la columna Notes que el nombre del archivo es incorrecto, y los corregiré durante la catalogación.
Michael
He vuelto a subir todos los archivos con el nombre correcto y ya pueden escucharse. Entiendo que debe ser posible borrar los antiguos para que no ocupen espacio en el servidor, es así?

Josep Maria
Kazbek
LibriVox Admin Team
Posts: 6489
Joined: April 24th, 2019, 12:06 pm

Post by Kazbek »

JMCampsCollet wrote: September 4th, 2021, 4:39 pm He vuelto a subir todos los archivos con el nombre correcto y ya pueden escucharse. Entiendo que debe ser posible borrar los antiguos para que no ocupen espacio en el servidor, es así?
Sí, limpiaré los archivos innecesarios más tarde.

Michael
fgali
Posts: 54
Joined: May 14th, 2019, 11:18 pm

Post by fgali »

El 3r perfecte
JMCampsCollet
Posts: 30
Joined: July 20th, 2021, 12:55 am
Contact:

Post by JMCampsCollet »

fgali wrote: September 6th, 2021, 6:06 am El 3r perfecte
Moltes gràcies, Francesc!

Em sembla que hauries d'anar validant tu mateix les seccions que dones per bones, en Michael va dir que si tenies algun problema per fer-ho li comentessis.

Josep Maria
JMCampsCollet
Posts: 30
Joined: July 20th, 2021, 12:55 am
Contact:

Post by JMCampsCollet »

Hola de nou, Francesc!

He penjat un nou capítol del llibre, la secció número 10, aquest és l'enllaç:

https://librivox.org/uploads/kazbek/locatalanisme_09_almirall_128kb.mp3

Recorda d'anar modificant l'status de les seccions a mida que les vagis validant.

Josep Maria Camps
fgali
Posts: 54
Joined: May 14th, 2019, 11:18 pm

Post by fgali »

Hola,

Ja he aprendido ha hacerlo. Des del móvil era imposible.

Salut!!!
JMCampsCollet
Posts: 30
Joined: July 20th, 2021, 12:55 am
Contact:

Post by JMCampsCollet »

fgali wrote: September 13th, 2021, 2:33 am Hola,

Ja he aprendido ha hacerlo. Des del móvil era imposible.

Salut!!!
Perfecte, Francesc!

En els pròxims dies penjaré els capítols que ja tinc gravats i estic editant.

Josep Maria
JMCampsCollet
Posts: 30
Joined: July 20th, 2021, 12:55 am
Contact:

Post by JMCampsCollet »

Dos nous capítols pujats, les seccions 12 i 13! Amb la 10 i 11 he tingut problemes d'edició, les penjaré entre avui i demà si puc...

https://librivox.org/uploads/kazbek/locatalanisme_12_almirall_128kb.mp3
https://librivox.org/uploads/kazbek/locatalanisme_13_almirall_128kb.mp3

Josep Maria
JMCampsCollet
Posts: 30
Joined: July 20th, 2021, 12:55 am
Contact:

Post by JMCampsCollet »

Hola, Francesc!
He pujat unes quantes seccions més. De fet, en tinc una altra de gravada i pendent d'editar, de manera que em queden només per gravar les dues últimes i el pròleg. I també estan pendents les dues del mig, que espero poder acabar d'editar i no haver de tornar a gravar.
Se t'ha acumulat la feina! :P
Si vols, puc demanar ajuda perquè algú més s'afegeixi a fer de proof listener, segurament alguna persona de la campanya Donants de Veu estarà disponible.
Ja diràs!

Josep Maria
fgali
Posts: 54
Joined: May 14th, 2019, 11:18 pm

Post by fgali »

Hola,

Ja n'he validat 3 mes. Si vols buscar algú més genial perqué ara el meu ritme serà més lent. Al ser un contingut teoric i capítols llargs a vegades no tinc el cap clar per escoltar-ho. I si trobes algú, jo ja podria posar l'ok a cada capítol i així no han d'aprendre tantes coses. De totes maneres vaig fent I molt bona feina! Estic aprenent molt...
JMCampsCollet
Posts: 30
Joined: July 20th, 2021, 12:55 am
Contact:

Post by JMCampsCollet »

Hooola, Francesc!

Has fet una bona estirada! Sí, és molt conceptual tot, però ara cada vegada són més curts els capítols.
Pregunto a Donants de Veu per si algú s'hi vol apuntar, em sembla bé la idea que tu t'encarreguis de validar la finestra màgica.
Si algú s'apunta li passo el teu correu del mastodon perquè us poseu en contacte, ok?
Moltes gràcies!

Josep Maria

fgali wrote: October 4th, 2021, 9:23 am Hola,

Ja n'he validat 3 mes. Si vols buscar algú més genial perqué ara el meu ritme serà més lent. Al ser un contingut teoric i capítols llargs a vegades no tinc el cap clar per escoltar-ho. I si trobes algú, jo ja podria posar l'ok a cada capítol i així no han d'aprendre tantes coses. De totes maneres vaig fent I molt bona feina! Estic aprenent molt...
Post Reply